AÇMIYIM BAYRAMLIK AZIMI
AÇMIYIM BAYRAMLIK AZIMI 9/11/2011 Dini Bayramlarımız öncesinde sinirlendiğimiz anlarda hep deriz ya “Bayramlık azımı açtırma” diye. Evet bende öyle diyorum şimdilik. Birlik, beraberlik ve barışın hakim olduğu Mübarek Bayramlarda en azından normal
0
465
24 Nisan 2013
DEVAMI










