BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK MUHARREM AYI 10. GÜN İFTARINA KATILDI

BAŞKAN MÜGE YILDIZ TOPAK MUHARREM AYI 10. GÜN İFTARINA KATILDI

Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, Muharrem Ayı’nın 10. günü dolayısıyla Ergene Cem Evi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla aynı sofrayı paylaştı.


Ergene Cem Evi’nde düzenlenen ve Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak adına düzenlenen iftar programında hemşerileriyle bir araya gelerek aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Başkan Müge Yıldız Topak, ‘Bugün canlarımızla aynı sofrada lokmamızı paylaşmanın, aynı duaya ‘Amin’ demenin huzurunu yaşıyoruz. Muharrem Ayı; sabrın, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik olmanın en güzel şekilde yaşandığı manevi bir iklimdir. Bu güzel sofrada sizlerle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum.

Farklılıklarımızla zenginleşen, ortak değerlerimizle güçlenen büyük bir aileyiz. Paylaştığımız her lokma, ettiğimiz her dua birlik ve beraberliğimizi daha da pekiştiriyor. Rabbim tuttuğumuz oruçları, ettiğimiz duaları ve paylaştığımız lokmaları Hak katında kabul eylesin. Birliğimiz, beraberliğimiz ve muhabbetimiz daim olsun.” ifadelerini kullandı.
Yoğun katılımla gerçekleşen programda vatandaşlar da Başkan Müge Yıldız Topak’a Muharrem Ayı boyunca gösterdiği hassasiyet ve lokma hayrına verdiği destek dolayısıyla teşekkür etti. Program, edilen duaların ardından lokmaların paylaşılmasıyla sona erdi.

Haber:Abdurrahim YILDIRIM

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Yorum yazmak için giriş yapmalısın

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM
2023-07-26 16:38:10
DEVLETİ SOYANLARA ÇORLU BELEDİYESİ GÖZ YUMDU | Trakya Gündem Gazetesi: […] DEVLET TRİLYONLARCA ZARAR EDERKEN YETKİLİLER NE YAPTI […]
2021-10-22 18:39:12
RUHUNU ŞEYTANA SATMAMIŞ DEVLET YETKİLİLERİ ARANIYOR | Trakya Gündem Gazetesi: […] Merhaba değerli okuyucularım. Çorlu Belediyesinin yolsuzlukları, buda yetmemiş gibi,
2021-10-11 10:42:04