SIRBISTAN’DA BİZLERİ GURURLANDIRDILAR

SIRBISTAN’DA BİZLERİ GURURLANDIRDILAR

17 -20 Haziran 2026 tarihleri arasında 15ülke 259 sporcunun katılımıyla Sırbistan ‘ın Novisad  şehrinde gerçekleştirilen  Serbian Youth Internatıonal 2026 Turnuvası’nda Tekirdağ ilini temsil eden  sporcular  Feraye  Özgan  Tek Kadınlar kategorisinde üçüncü  olarak ülkemize  bronz madalya kazandırmıştır.

Ayrıca Muhammed Emin Gözkaman,Ela Keskin ve Almina Aydoğan çeyrek finalde ülkemizi başarıyla temsil ettiler. Çorlu Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Şenol Doğramacı turnuvaya katılan genç sporcularımızı ve antrenör Mert Tunç O’yu başarılarından dolayı tebrik etti ve gösterdikleri mücadelenin birçok başarının habercisi olduğunu ifade etti.

Çorlu Kaymakamı Niyazi Erten turnuvaya katılım sağlayarak ülkemizi  ve ilçemizi temsil eden sporcu,antrenör ve yöneticilerini göstermiş oldukları başarılardan dolayı kutladıklarını ifade etti.

 

Haber: Abdurrahim Yıldırım

 

 

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Yorum yazmak için giriş yapmalısın

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM
2023-07-26 16:38:10
DEVLETİ SOYANLARA ÇORLU BELEDİYESİ GÖZ YUMDU | Trakya Gündem Gazetesi: […] DEVLET TRİLYONLARCA ZARAR EDERKEN YETKİLİLER NE YAPTI […]
2021-10-22 18:39:12
RUHUNU ŞEYTANA SATMAMIŞ DEVLET YETKİLİLERİ ARANIYOR | Trakya Gündem Gazetesi: […] Merhaba değerli okuyucularım. Çorlu Belediyesinin yolsuzlukları, buda yetmemiş gibi,
2021-10-11 10:42:04